شادوبن در اينستاگرام چيست و نمونه هايي از هشتگ هاي ممنوعه
شادوبن در اينستاگرام چيست و نمونه هايي از هشتگ هاي ممنوعه
برخي از اقدامات در اينستاگرام مي تواند منجر به تلافي و حتي مسدود شدن حساب كاربري شود. اينستاگرام براي تعاملات بين كاربران خود به شيوه اي صادقانه و محترمانه ارزش قائل است. Shadowban نامي است كه به محدوديتهاي تعامل اينستاگرام در حسابي گفته ميشود كه فعاليت مشكوكي داشته و ممكن است باعث كاهش ارسال محتوا به مخاطبان شما بدون هشدار برنامه شود. پس براي اطممينان ميتوانيد از خدماتirpanel نيز استفاده كنيد.
استفاده از ربات
- قرار دادن ربات ها براي ايجاد تعاملات خودكار با فالوورهاي شما مي تواند منجر به مسدود شدن يا محدوديت حساب شما شود. رباتها اغلب سريعتر از چيزي كه توسط سيستم اينستاگرام عادي تلقي ميشود، تعامل دارند.
- لايك هاي خودكار، رديابي و توقف دنبال كردن مخاطبان خاص و كامنت گذاشتن روي چندين پست به طور همزمان مي توانند مشكوك تلقي شوند، زيرا ربات ها معمولاً در زمان هاي مختلف و تعداد زيادي نظر مي دهند.
- اينستاگرام يك شبكه اجتماعي است كه با پلتفرم تبليغاتي خود كار مي كند، بنابراين براي اين شركت مناسب نيست كه دنبال كنندگان خود را از ابزارهاي خودكار براي تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده كنند.
- به جاي استفاده از روبات ها براي خودكارسازي تعامل، ممكن است جالب باشد كه نشريات را براي دستيابي به مخاطبان بيشتري تبليغ كنيد. تبليغات اينستاگرام را مي توان به راحتي پيكربندي كرد تا به مخاطبان بيشتري دست يابد.
استفاده از هشتگ هاي ممنوع
اينستاگرام فهرستي از هشتگ هايي دارد كه به طور خودكار به Shadowban منتهي مي شوند. #پزشكي يكي از هشتگ هاي اصلي است كه بسياري از افراد از رابطه با شادوبن اطلاعي ندارند. هشتگ هايي كه شامل تعاملات مبادله اي مي شوند نيز به شدت مجازات مي شوند. #likeforlike، # follow4follow و #sigodevolta برخي از هشتگ هاي اصلي هستند كه براي به اشتراك گذاري تعاملات درون برنامه اي استفاده مي شوند.
هشتگهاي متداول كه مهم نيستند، اگرچه داراي جرياني از تعاملات با نمايههاي تقسيمبندي ضعيفي مانند #bomdia، #goodarde و #goodnight هستند، نيز توسط اين پلتفرم ممنوع شدهاند. هدف از استفاده از هشتگ كمك به اينستاگرام براي ارائه محتواي خود به افراد مناسب است و با استفاده از هشتگ هاي عمومي نمي توان كار ايندكس كردن ربات هاي اينستاگرام را تسهيل كرد. هشتگ ها بايد با احتياط استفاده شوند و در هر پست بيش از 5 هشتگ استفاده نشود.
استفاده از هشتگ ها بايد در هر پست متفاوت باشد، زيرا اينستاگرام درك مي كند كه هر محتوا بايد بر اساس كلمه كليدي اصلي و كليدواژه ثانويه تقسيم بندي شود، كه به شناسايي موضوعي كه در يك پست خاص به آن پرداخته مي شود كمك مي كند.
پاسخ هاي خودكار مستقيم
پاسخ دادن خودكار به پيامهاي اينستاگرام شما يك عمل بسيار مجاز است، زيرا تمركز بر ايجاد تعاملات واقعي بين كاربران پلت فرم محتوا است. ارسال پيامهاي خودكار براي فالوورهاي جديد و تشكر از آنها براي دنبال كردن حساب خود نيز توصيه نميشود. اين يك فعاليت بسيار مشكوك است و به راحتي توسط سيستم برنامه قابل شناسايي است. دايركت اينستاگرام فضايي براي تعامل ثانويه با مخاطبان شما است و بايد منحصراً براي تعاملاتي كه براي مذاكره در مورد مشاركت يا فروش محصول مورد نياز است استفاده شود .
فالوور بخريد
تمايل به رشد سريع اينستاگرام مي تواند منجر به مشكلاتي در پلتفرم شود. خريد فالوور راه بدي براي مديريت اينستاگرام شماست. در عوض، سعي كنيد از يك استراتژي بازاريابي محتوا پيروي كنيد كه امكان ارائه محتواي ارزشمند به مخاطبان را فراهم مي كند.
دنبال كنندگان واقعي نتايج واقعي ايجاد مي كنند. داشتن تعداد زيادي فالوور كه با محتواي شما ارتباط برقرار نمي كنند نيز به سرعت ارسال آسيب مي رساند. سرعت تعامل با محتواي منتشر شده در حساب كاربري شما نيز به تعداد فالوورهايي كه با محتواي شما تعامل دارند بستگي دارد.
تبليغ پست ها از طريق تبليغات اينستاگرام راه بسيار موثرتري براي دستيابي به فالوورهاي بيشتري است كه با پست هاي شما تعامل دارند و به جايگاه شما علاقه مند هستند.
ليست هشتگ هاي اصلي كه Shadowban را در اينستاگرام مي دهد:
#براي پيگيري دنبال
# follow4follow
# like4like
#صبح بخير
#روز خوب
#شب بخير
#پزشكي
#آيفون
#ايتاليايي
#اسكايپ
#واتس اپ
چگونه از Shadowban اجتناب كنيم
محتوايي ايجاد كنيد كه به مخاطبان شما مرتبط باشد
استراتژي بازاريابي محتواي بهينه شده SEO مي تواند به مشتريان شما كمك كند تا اطلاعات بيشتري در مورد صنعت شما كسب كنند. محرك فكري عمل متقابل توسط آهنرباهاي سربي فعال مي شود. هميشه عناصر اضافي را به پست هاي خود اضافه كنيد و تلاش زيادي براي طراحي انجام دهيد، زيرا اينستاگرام يك شبكه اجتماعي متمركز بر تصوير است. پالت رنگ كليد ايجاد هويت بصري براي برند شما است.
فقط از 5 هشتگ استفاده كنيد
هر چند هشتگ به 30 در هر نشريه محدود مي شود، اما بايد به قدري از آن استفاده كرد. ويرايش هشتگ ها براي گنجاندن كلمات كليدي براي محتواي خاص به شما كمك مي كند رتبه بهتري كسب كنيد. پرهيز از ليست هشتگ هايي كه به Shadowban منتهي مي شوند به شما كمك مي كند تا از انتقام اينستاگرام رنج نبريد. مهم است كه در مورد هشتگ هاي موجود در جايگاه خود تحقيق كنيد.
نكاتي براي بهينه سازي اينستاگرام
- با برند خود كار كنيد
- ايجاد هويت بصري براي برند شما و پست هاي رنگي در موضوعات مختلف به مخاطبان شما كمك مي كند تا پست هاي مرتبط را شناسايي كنند.
- استفاده از لوگوي خود در نشريات برندتان با تايپوگرافي جذاب و تصاوير مرتبط با جايگاه شما باعث مي شود محتواي شما طراحي بهتري داشته باشد.
بيوگرافي در اينستاگرام
از هر يك از فضاهاي سفارشي اينستاگرام لذت ببريد. رزومه شما براي ارائه برند شما به مشتري شما خدمت مي كند. قالب هاي استاندارد رزومه وجود دارد. استفاده از ايموجي ها به ايجاد ظاهر و احساس جذاب تري براي نمايه شما كمك مي كند. تركيب ايموجي هاي مناسب مي تواند به افزايش رشد مشتريان شما به مشتريان بالقوه كمك كند.
لينك هاي سفارشي
از Linktree براي سفارشي كردن لينك ها استفاده كنيد و فضاهاي دكمه بيشتري داشته باشيد تا مخاطبان خود را به سايت ها و محتواي ديگري كه ايجاد مي كنيد هدايت كنيد.Bitly يك ابزار كوتاه كردن لينك است كه مي تواند براي ايجاد لينك هاي فيزيكي جذاب با كاراكترهاي كمتر استفاده شود. گزينه هايي براي نظارت بر تعداد كليك روي پيوند شما وجود دارد. آمار Bitly به شما كمك مي كند نتايج خود را با ترافيك خود رصد كرده و پيوندهاي قابل كليك خود را بهينه كنيد.
https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/ |
برچسب: ،